۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

خود تحویل گیری!!

در پی وقایع نه چندان عجیب بعد از انتخابات (با حذف "ت" و اضف "ص"!!) و افزایش محدودیتها و فشارهای نا جوانمردانه بر روزنامه های محبوب و کاملا بی طرف (مثل کیهان و ایران و...) که در ماه های گذشته چندین بار دفاتر آنها مورد حمله اغتشاش گران قرار گرفته!، همچنین افزایش مضاعف ارسال امواج پارازیت بر برنامه های رسانه ملی توسط رسانه های وابسته به این صهیونیسم از خدا بی خبر! عده ای از متخصیصین بیکار وعلاف این مرز و بوم بعد از ساعتها جلسه علنی و غیرعلنی برآن شدند تا در راستای حمایت از این رسانه ها دست به تاسیس شبکه ای کاملا مستقل (به جون بچم راست میگم!) بزنند تا تحلیل های بی طرفانه و درستی از رویدادهای اتفاق افتاده و نیفتاده گذشته حال و اینده را به مردم عزیزمان ارائه دهد تا همین جوری دور هم 6-7 تا مشت محکم هم به دهان استکبار جهانی زده باشیم!

همانطور که می دانید ما در ایران سازمانی داریم به نام سازمان صدا وسیما (البته بعضی مواقع نه صدا داره نه سیما!) که به تنهایی وظیفه خطیر اطلاع رسانی را در ایران بر عهده دارد، اما از چند سال قبل که به لطف خدا ملی گرایان این سازمان را در دست گرفتند (که تغییر نام آن به رسانه ملی به خاطر همین است!) دو وظیفه دیگر هم به وظایف انها اضافه شده یعنی اطلاع نرسانی و اطلاع یه جوردیگه رسانی! که کار بسیار بسیار سختیست! فکر کنین هر سه تا کار رو با هم انجام بدن!

برای این منظور، ما، یعنی تیم تحریریه کانال 60 بر آن شدیم تا به کمک این سازمان بشتابیم تا بیش از دوستان ما خصوصا عزت عزیز به زحمت نیفتند! لازم به ذکر است که درخواستهای بسیاری هم توسط شبکه های خبری وابسته به فراماسونری غرب و صهیونیسم مثل ,farsi1,pmc,voa,bbc,cnn و بسیاری دیگر از این از خدا بی خبران به ما صورت گرفته که ما به خاطر رسالت مقدس رسانه ای خود تنها به کمک کفش ملی (ببخشید!) رسانه ملی خودمان شتافتیم!

درضمن در اینجا دموکراسی به طور 100درصد کامل برقرار است یعنی هر کس با هر عقیده و نظری (به غیر از اغتشاشگران!) می تواند در اینجا نظر دهد، درست مثل صدا سیما!

همچنین از همینجا از تمامی ورزشکاران(به غیر از ورزشکاران اغتشاشگر!) ، هنرمندان(به غیر از هنرمندان اغتشاشگر!) ، فعالان سیاسی(به غیر از فعالان اغتشاشگر!) ، مسئولین مملکتی (چه ماورای قرمز، چه مادون قرمز!) دعوت می شود که در این رسانه مردمی شرکت کنند و به طور آزادانه نظرات خود را بیان کنند، بازم درست مثل صدا و سیما!

تعریف اغتشاشگر هم این است: هر کسی علامت سبز داره!، هر کسی که با دوتا انگشت وسطیش علامتهای فراماسونری و ساختار شکن نشون میده!، هرکسی که شبا شعارای بد بد میده!، هرکسی که بیش از 5ثانیه با ماشینش بوق بزنه!، هر کسی که جای باتون رو تنش داره!، هر کسی که در سایت فیس بوک عضو باشه!، هر کسی که اخبار بی بی سی فارسی رو نگاه می کنه! (البته فعلا بی بی سی انگلیسی و عربی موردی نداره!)، و کلا هر کسی که ما خوشمون بیاد!. که به حق تعریف درستی از اغتشاشگر است!
در ضمن در مورد اسم وبلاگ سوال نفرمایید که جز اسناد طبقه بندی شده می باشد!

خانم ها وآقایان به وبلاگ کانال 60 خوش آمدید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر